PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Sabtu, 3 November 2012

❣PeNeNtU.. HiDuPkU❣

⍲‿⍲

aSSalamualaikum.. semua...
macam biase lieya selalu tanye.. korang ape khabar? cihat?
[alhamduliLLah.. lieya cihat je..]
korang mesti dah tau kan..
luse adelah ary yang akan menentukan ala tuju lieya lepas sekolah nie..
mungkin lieya akan bekerja..
or
maybe lieya akan sambung belajar..
atau..
ade orang masuk meminang.. dan terus kawin.. [a.k.a. jadi suri rumah sepenuh mase lah kan?]
hehehe..
tapi, insyaallah.. benda tu akan terjadi lepas lieya dah tamat sekolah.. and lieya dah bekerja..
[suri rumah sepenuh mase tu bukan K..]

korang semua mesti pernah merasa kan nye kan?
macam biase selalu nye.. ari yang first peksa adelah matepelajaran.. BAHASA MELAYU..
so, lieya maybe akan wat cite pada setiap ari lieya peksa...
MAYBE tau..
kalau ade time lah.. if does not time.. i'm sorry,, no story K?
esok pagi lieya nak gi melawat kubur arwah atuk lieya... hmm.. dh dekat 2 or 3 bulan arwah atuk lieya dah kembali ke ilahi..
lieya harap... roh arwah atuk.. bersame-same dikalangan ornag-orang yang beriman..
AMIN...

korang.. korang nak tau tak.. yang lieya sekarang nie.. betul-betul takut..
but, my friend say... no scared-scared K?
bab kalau takut sangat.. nanti semua benda yang kite ingat jadi tak ingat.. 
huhuhu..
lieya tak nak macam tu...
lieya sering berdoa agar... yang-Esa sentiasa berikan ketenangan aty kepada lieya.. dan selalu ingat semua ape yang cikgu lieya ajar...
AMIN,,,
bagi mereka yang ambik peksa macam lieya,,, jangan takut-takut tau...
mesti ingat.. yang-Esa sentiasa bersame kite..
berselawat lah ketika terlupe ape-ape..
beristighfarlah.. jike, terasa berdosa...

Ok lah.. ini je cite ary nie yang lieya dapat kongsi kan bersame korang...
BYEW
doakan lieya Ok?
Gud9
٩(●̮̮̃•)۶



Tiada ulasan:

Catat Ulasan