PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Khamis, 22 November 2012

O_o My DaY {III}


assalamualaikum..semua..
hehehe..
korang semua cihat? LIEYA alhamdulillah.. cihat...
ari nie lieya nak cite kan..
pasal my exam day,,
HAHAHAHA..
so mengeri kan... lieya boleh jadi owang giler lame-lame..
mase ari isnin {19.11.2012}
lieya kan peksa pendidikan islam.. UuUuUu.. 
memang lah cenang.. tapi, bab yang lieya penting kan tak kuar.. so padai-pandai jawab..
itu satu hal..
yang satu hal nye ag..
second day.. selasa.. {20.11.2012}
HUI!! lagi lah..
peksa ADDITIONAL MATHEMATICS...
lagi giler-giler..
nak kate tak boleh jawab.. NO
nak kate boleh jawab.. NO gak..
so, no komen lah pasal paper tu..
yang third day nye lak.. <<<FIZIK>>>
kertas 1 HANCUR..
lieya pening..
susah.. lieya sempat tido 2 and 3 minit ag...
dah jawab mamai..
UuUuUu..
tak tau nak kate ape..

BUT
yang pasti nye sekarang nie.. macam owang selalu kate..
DAH JANGAN NAK INGAT KAN BENDA YANG DAH LEPAS.. YANG DAH LEPAS.. BIARKAN LEPAS..
KITE JUST KENA BERTAWAKAL.. DAN BANYAK KAN BERDOA..
korang doa kan untuk lieya K..
thanks a lot. bag mereka yang doakan lieya.. I LOVE U..
hehehe..
SAYANG korang..

OK lah.. tu je cite lieya malam nie..
byew2 u ALL..
THANKS  read my story..
never forget follow2 me OK..
GOOD NIGHT




Tiada ulasan:

Catat Ulasan