PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Jumaat, 30 November 2012

^_^ HaNg OUT!!!

Assala^_^mualaikum korang.....
korang pe ce? cihat? he3.. <- [pehal aq nie.. macam pelik je ayat nie.. he3..]
lieya cihat je... alhamdulillah...
nak tau tak.. mase ary khamis.. 29.11.2012
lieya kuar jalan-jalan ngan membe..
gi BP mall.. KAT batu pahat.. korang tau tak batu pahat lak kat ne? kat JOHOR..
tak kan johor pun tak tau kan.. huhuhu..
kalau tak tau johor tu kat ne...
gi pindah planet PLUTO lah.. hehehe..

mase gi BP mall tu.. lieya ngok wayang.. cite LIFE OF PI..
best gler..
but, lieya tak suke ending nye..
lieya tak cuke harimau tu (RICHARD PARKER) tinggal kan piscine...
kesian piscine.. die cedih giler..
korang dah ngok cite nye?
ngok lah.. best..
yang lawak nye.. owang yang duk sebelah membe lieya tu boleh tido..
padahal lieya ngan membe lieya.. bukan setakat ketawa.. but, jerit-jerit pun ade tau...
pelik.. pelik.. but, true...

dah tu lieya makan NASI GORENG CINA,, nak rase.. tak pernah makan.. boleh lah.. cedap gak..
^_^

ok lah ending cite nie..
lieya letak gambar je ye.. byew2..
>_<




rase nak jatuh je.. nie bukan eskeletor yang tangga. so, sush cikit..


















Eh ceH.. Eh ceH.. sweet nye diorang.. ha3.. YUYUL & DZUL

jadi fotografer sekejap.. 

yang nie lieya yang amik... 

gambar nie.. lieya yang amik.. so scary.. bb macam nak jatuh tergolek.. badan tak seimbang..

lieya yang amik gambar nie.. bab tu tak de lieya..

lepaz nie entah tak tau bile ag dapat kuar macam nie.. hu3.. cedih nye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan