PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Jumaat, 5 Oktober 2012

SuNyi DaLam KeHiDuPan =_=

assalamualaikum semua...
nak tau ape yang lieya pikir kan sekarang..
banyak sangat....
sampaikan otak nie rase kusut sangat2...
pasal spm, laen cite, pasal kehidupan lieya.. lagi lah laen cite nye...

lieya tau, kalau nak dibanding kan diri ini dengan sesiapa pun.. rase nye lieya yang paling teruk...
bukan ape.. 
lieya tak cuke kan sikap lieya yang kurang pendirian...
nak tau kenapa lieya cakap macam tu..
sebab lieya rase lieya nie kerdil sangat...
memang tiada manusia yang sempurna..
termasuk lah lieya...
tapi, hati nie tetap rase perit..

apa yang patut lieya buat ye?
lieya tak tau nak amik tindakan ape..
lieya buntu..
macam dah tiada jalan laen..
tapi, lieya masih nak cari jalan itu..
jalan yang akan membawa lieya menuju ke suatu tempat yang akan menunaikan impian lieya..
iaitu jalan Dia Yang Maha-Esa..

betul tu..
lieya tak patut berputus asa...
lieya harus bertahan...
sehingga matlamat itu tercapai...
lieya harap korang pun macam tu..
never give up...

my inspiration word...
SPIRIT...
[semangat]
ianye sangat penting buat lieya sekarang....
dan mase akan dataang...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan