PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Sabtu, 4 Ogos 2012

=_= SeDiH kU ~_~

assalamualaikum semua..
semalam Lieya rase gembira sangat...
baru Lieya tau yang disebalik perasaan gembira itu, ade 
terselit perasaan duka untuk hari ini...
korang semua nak tahu kenapa?
sebab, Lieya baru sahaja kehilangan seseorang yang bergelar datuk...
dan sebenar nye, Lieya tak tau nak cakap macam mane sebenarnye perasaan Lieya sekarang...
gembira?
sedih?
marah?
haih!! Lieya pening sangat...
 kalau korang jadi Lieya...
ape yang akan korang rase?

lagi satu..
sebenar nye...
Lieya rase rugi sangat mase pagi tadi..
sebab Lieya tak dapat  nak cium pipi Atuk Lieya buat kali terakhir..
nak kate Lieya takut akan menangis...
entah lah..
Lieya tak faham sangat-sangat...
Lieya runsing dibuat nye bila memikirkan benda nie...
dan sekarang...
Lieya rase yang, Lieya nie manusia yang tak berguna.. =_=
sebab kenapa Lieya rase begitu..
biar lah Lieya simpan sendiri..
yang pasti Lieya rase terpinggir..
dan Lieya nie macam orang yang berperangai pelik....
macam dah tak kenal siapa sebenarnye diri Lieya....
OMG..
adekah aku nie dah tak waras??

k rr...
tu je benda yang Lieya nak kongsi dengan korang...
byew2..
>_<




Tiada ulasan:

Catat Ulasan