PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Jumaat, 3 Ogos 2012

O_0 BoSaN NyE 0_O

assalamualaikum.. kepada para pembaca... blog PuRpLe nie...
korang semua ape khabar?
sihat?
kalau sihat bagus lah...
tapi, yang kurang sihat tu sabar ye... itu ujian dari yang maha berkuasa..
sebenarnye, untuk cerita hari nie...
Lieya tak tau nak buat cerita ape...
yang pasti bosan..  =_=

ok lah.... hari nie Lieya nak cite pasal hubungan percintaan Lieya serba sedikit....
korang semua dah tahu kan siapa BF Lieya...
kalau sesiapa yang tak tau..
bace lah coretan bulan julai..
Lieya kenal dengan dia melalui muka buku..
he3..

first-first mesej sebagai kawan je...
dah tu, lame-lame..
dia dah masuk line..
faham-faham je lah ye..
Lieya pun accept lah bab Lieya rase dia baik orang nye...
memang baek pun..
kalau gado pun, dia mesti cepat-cepat pujuk...
kalau boleh dia tak nak kite gado...

tapi..
ade benda yang Lieya tak faham dengan diri Lieya sendiri..
kadang-kadang Lieya rase macam cayang kat dia...
tapi, kadang-kadang gak hati nie macam tak suke lak..
tapi, kalau boleh Lieya nak cayang dia.. >_<
dan Lieya pun tak tau nak bezakan perasaan rindu tu macam mane..
haih!!

korang doakan lah hubungan Lieya ngan si dia..
berkekalan,.,.,.
amin.,.,.,.,
^_^
k lah..
nie je cerita Lieya...
byew2....

untuk mu...








 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan