PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Ahad, 5 Ogos 2012

>_< aL-KiSaH nYe ^_^

assalamualaikum semua...
hari nie Lieya nak cerita kan mengenai perasaan yang ada kat dalam hati Lieya sekarang...
sekarang Lieya rase geram + sedih sangat-sangat..
orang kate bulan puasa nie kite kena banyak kan bersabar...
 tapi, kenapa Lieya rase yang Lieya nie macam tak bersabar langsung... 
nak tau kenapa Lieya rase macam tu?
 sebab............
ada orang yang tak tau malu yang sanggup marah Lieya depan orang ramai..
tapi, yang mereka mengenali Lieya...  
jangan fikir kan orang yang selalu Lieya ceritakan...
kali nie bukan dia...
nie orang laen...
dari semalam, dia buat Lieya macam tu...
mesti korang faham kan...
kalau kite kena marah kat depan orang ramai mestilah kite rase malu+ sedih sangat-sangat kan?
itu lah yang Lieya rase,,,
sebenarnye ade yang perasan macammane sebenarnye ekspresi Lieya...
dan Lieya rase dia tau ape yang sebenarnye Lieya rase...
tapi, dia tak boleh nak buat pape...

dan lagi satu yang korang perlu tau...
tapi, tak lah wajib sangat...
he3...
Lieya nie sebenar nye kalau ngah marah...
tak boleh dikacau...
nanti meradang....
hu3... 
itu lah Lieya... 

k rr tu je kisah nye....
byew2...
*_*

mase kelas fizik, sempat ag amik gambar...he3...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan