PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Ahad, 8 Julai 2012

_O_ Kqk Ct & LiEyq _^_


assalamualaikum semua...
ary nie lieya nak kenal kan korang dengan kakak lieya yang tersayang..
dia nie seorang yang peramah, baik hati, ceria dan ada cikit pemarah...
ha3..
kutuk pulak..
lieya sayang sangat kat dia...
tapi, sekarang dia dah tak stay kat batu pahat..
sekarang dia stay kat umah mak cik yang kat selangor..
dia keje kat kedai buku sekolah mak cik keje...
mak cik lieya keje sebagai cikgu bab tu akak boleh keje kat cane..
lieya selalu rindu dekat akak ct...
hu3..


ini lah dia LIEYA..
sama tak muka dengan akak ct?
dah nama adik beradik mesti sama..
sampai kan orang ingat lieya nie akak ct...
pernah sekali tu kawan laki akak ct boleh senyum dah tu angkat tangan kat lieya..
masa tu lieya nak jemput adik lieya dari sekolah agama...
tu yang lieya tunggu kat luar sekolah sambil duk kat atas moto...
lepas tu lah yang kawan laki akak ct tu lalu kat depan sekolah agama adik sambil naik moto...
dia terpandang lieya, dah tu terus senyum lepas tu op! tangan...
lieya ape lagi pelik lah..
tengok belakang tak ade orang..
dah tu sape yang dia tegur...
rupe nye betul tekaan lieya..
dia op! tangan bab ingat lieya nie akak ct...
malu abis...
tapi tak pe... dia cute...
he3..
mengatal lak..


k ah tu je cite nye..
byew2... waalaikumussalam..
hu3..
gurau je...
assalamualikum..
!_!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan