PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Sabtu, 7 Julai 2012

^_^ KoNoN nYe NaK JaD! KaKaK IpAr MeMbEr sEnDiR! ^_^

assalamualaikum semua...
hari nie lieya tak nak cite pasal diri lieya...
tapi, pasal kawan lieya...
nama dia 'NuRuL' feat 'EcAh'
he3...
harap2 diaorang baca cite nie...
nak sangat kan...
hu3..
cite nie tak tau lah macam mana boleh bermula....
tapi yang pasti...
diorang berdua nie, nak rebut ALONG kepunyaan 'ErRa'(membe yang menjadi mangsa)
sebenarnye ecah nie dah berpunya...
yang sorang lak single berstatus...

disebabkan nak rebut along erra tu...
mereka mula berperangai pelik...
perangai tu sampai menakut kan erra...
berkelakuan macam....
macam...
macam ape tah...
sampai erra tu pun dah takut sangat..
tak tau lah ape yang diorang fikir sampai berkelakuan pelik..

dah tu lusa nye..
erra bagi tau kat along dia pasal dua orang budak nie....
erra tanye kat along dia, nak tak kalau couple ngan budak bernama nurul...
abang dia boleh cakap siapa nurul tu?
he3...
kecian nurul, ingat nak masuk line...
rupa nye dah tewas...
ha3...
yang ecah pulak lagi tak boleh..
dah berstatus bini orang...
ha3..

k lah smpai cini je..
byew2...
0_o


Tiada ulasan:

Catat Ulasan