PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Jumaat, 6 Julai 2012

*_* KaRn!VaL TDL *_*


hye semua!!
nie cerita kedua untuk hari ini...
cerita nie sebenarnye dah lama...
mase ngah belek2 laptop tadi, baru perasan pasal gambar nie...
he3..
bukan tak ingat, cuma lieya nie memang seorang yang cepat pelupa...
kadang2 kalau ada orang yang suruh amik kan barang, mesti liya salah amik..
sebab lupa barang nye..
ha3..
ish!! nie bukan cerita yang lieya nak cite.. apelah..
kan nak cite pasal karnival TDL..



sebelum masuk cite, lieya bagi tau asal usul karnival TDL nie dulu, ok?
karnival nie diadakan dekat parit sulong...
tau parit sulon tu kat ne?
kat batu pahat lah...
korang tau gak tak yang batu pahat tu ka ne?
ish2!! kecian tak tau..
tak pe lieya boleh bagi tau.. kat johor lah... he3..


 banyak aktiviti yang kitorang wat mase tu...
antaranye...
senam aerobik, lari, yang best nye kayak..
first time lieya berkayak..
mase nak naik benda macam sampan tu, bukan takut ag...
tapi dah lame stay baru ok..



lepas kitorang dah berkayak tu...
lieya dengan geng dh buat temu janji ngan guru praktikal lieya dulu...
cikgu Shahrulazhar....
nak kata ade rupa memang ade, nak kate berotot, pun ade..
he3..
tapi, tak leh nak mengatal..
dia dah berpunya...
temujanji yang kitorang buat tu, temujanji makan2 je..
tapi, yang pasti cikgu yang belanja...
OK LAH...
nie je cerita nye..
nak wat panjang2 malaz...
sebab lieya nie bukan pandai sangat buat karangan...
he3...
BYEW2!!
o_0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan