PLEASE behave

PLEASE behave
my NEM: YANA.. setay PORT DICKSON.. now standard POLITEKNIK je.. will be ARCHITECTURE.. and now archi is my life.. ~^_^~

Ahad, 22 April 2012

BiOdAtA

nama saya LIYA
umur 17 tahun
sekolah kat smk penghulu saat
tinggal kat parit sulong
dalam perhubungan dengan jejaka yang bernama riduan
kami couple baru je sebulan, nak masuk dua bulan
tadi malam gaduh sekejap, dah tu berbaik
suka makan makanan yang berunsur kan 'nasi'
suka minum semua minuman kecuali arak, minuman yang beralkohol dan minuman yang dah basi
warna utama yang saya suka ' PURPLE '
second colour pink, kuning, hijau...
tarikh lahir 14.10







Sabtu, 21 April 2012

Pr!NcES HoUr








LoVE ....
















SwEeT!!!!

We're In LovE

Dh NamE cInta.....


owng kate... kalau dh cinta, owng tu buta...
btul ke?
he3...


x btul...
mksud owng tu bukn buta mate...
tap, buta hati...


ContoH:
mcm klau owng yg kite suke tu buat sesuatu bnda...
dan owng skeliling kate slah...
past kite ckp btul.... dn menafikn kesalahan itu..


itu lh cinta buta....



LieYa

LiEyA..

setiap ary liya x pernah rse gembira bile pulang ke rumah....
owng kate rumah ku syuga ku....
tap, kenapa liya x beranggap sprt itu..
setiap ary di caci, di tengking, di marahi...
oleh manusia yg bergelar "apab"

tap, walaupun mcm tu aq ttp sayangi dia...
walau mcm mne aq marah, aq ttp sayang dia...
dan aq ttp syg dia...


JgN TinGgAl Kn Aq

TeRpInGgIr.....

lame kelamaan aq merasa kn diri semakin jauh....
terpinggir...
adakah ianya hanya perasaan aq sje...

aq sedih...
kecewa....
aq rse mcm nk jerit....
nk nangis...
smua ade....

tap, aq x nk diorang pikir aq owng yg lemah...
aq pun nk bersaing dgn dia...
aq nk jad yg lebih terbaek drpd dia...
aq nk bukti kn yg aq dpt buat...

namun, hati nie cpat mengalah...
cpat patah ahti & berputus asa...
bangkit lh...